Метод трасування променів в режимі реального часу для 3D-сцени

  • Т. Бендасюк
  • О. Різник
  • Ю. Кинаш
Ключові слова: ray tracing, 3D rendering, computer graphics.

Анотація

This article discusses the advantages and disadvantages of real-time ray tracing technology. In the course of the work the principle of the algorithm operation and the possibility of its application in different spheres of human activity are considered and described.

Посилання

Комп'ютерна 3D-графіка [електронний ресурс] - Режим доступу: - ^^:/^с^^ріхе1.сот/і-ик/Комп%27ю терна _3D-графіка

Трасування променів з використанням технології NVidia CUDA [електронний ресурс] - Режим доступу: - http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Kitonv_2013_11_3.pdf

Михайлюк М.В., Хураськин И.А. Синтез стереоизо-бражения для систем виртуальной реальности с использованием оптической трекинговой системы.

Shevtsov M., Soupikov A., Kapustin A. Highly Parallel Fast KD-tree Construction for Interactive Ray Tracing of Dynamic Scenes. In Proceedings of the EUROGRAPHICS conference, 2007.
Опубліковано
2020-02-03
Як цитувати
Бендасюк, Т., Різник, О., & Кинаш, Ю. (2020). Метод трасування променів в режимі реального часу для 3D-сцени. Технічні вісті, (49, 50), 60-61. вилучено із http://technicalnews.net.ua/index.php/tn/article/view/23
Розділ
AMSE-UAPL-CONFERENCE